- Úvod
- Workshopy, semináře
- Jak vybudovat úspěšný obchodní tým
Jak vybudovat úspěšný obchodní tým
První týdny po nástupu nového obchodníka do společnosti jsou klíčové. Rozhodují o obchodníkově motivaci a o tom, jestli ve společnosti zůstane a jak bude produktivní. Manažer by měl obchodníka přehledně seznámit s tím, co ho v nejbližších týdnech bude čekat. Správně stanovený nástupní plán obsahuje plán cílů, plán aktivit, plán vzdělávání/osobního rozvoje a plán zpětné vazby.
Jak konkrétně postupovat při zapracování nového obchodníka se dozvíte v našem článku nebo osobně na praktickém semináři Jak vybudovat úspěšný obchodní tým 9. října v Hub Praha.
Co budete po semináři lépe umět:
- najít, zaujmout a vybrat vhodné obchodníky pro Váš tým
- pomoci novým obchodníkům dosahovat prodejních úspěchů již v prvních týdnech po nástupu
- nastavit systémové principy fungování obchodního týmu
Další z teoretických seminářů? Ani náhodou!
Přečtěte si feedback účastnice našeho nedávného semináře:
„Seminář Efektivní prodejní jednání pro mě nebyl ani tak seminář jako spíš příjemné posezení a jsem ráda, že seminář vedl pan Martin, který má praxi v obchodě, a ne žádný teoretik, který problematiku zná jen z knih a seminářů. Pro sebe si ze semináře odnáším hlavně to, jak vhodně volit slova a věty při telefonování a vlastně i to, jak telefonování zařadit do svého pracovního týdne.“
„Seminář Efektivní prodejní jednání pro mě nebyl ani tak seminář jako spíš příjemné posezení a jsem ráda, že seminář vedl pan Martin, který má praxi v obchodě, a ne žádný teoretik, který problematiku zná jen z knih a seminářů. Pro sebe si ze semináře odnáším hlavně to, jak vhodně volit slova a věty při telefonování a vlastně i to, jak telefonování zařadit do svého pracovního týdne.“
Kateřina Nejedlá, obchodní zástupce společnosti HOPA CZ
Děkujeme za Vaši přízeň a těšíme se na budoucí spolupráci!